Doprava a vrácení

Přeprava produktů Jukki

Česká republika a Slovensko:

  • Objednávky nad 1500 Kč – ZDARMA, doručení 2-5 dní!
  • Objednávky 250-1500 Kč + 50 Kč, doručení 2-5 dní!
  • Objednávky pod 250 Kč + 150 Kč, doručení 2-5 dní.

Při zvolení způsobu platby na dobírku bude účtován příplatek 25 Kč.

Uvedený poplatek se účtuje bez ohledu na hodnotu objednávky.

Upozorňujeme, že pokud jste aktivním plátcem DPH, je možné obdržet fakturu s 0% DPH. Před odesláním objednávky prosím napište zprávu našemu zákaznickému servisu.

Vrácení a reklamace

Naším cílem je zajistit vaši úplnou spokojenost, pokud se něco pokazilo, nebo máte pocit, že se můžeme někde zlepšit, napište nám na obchod@jukki.cz

Pokud se rozhodnete nám produkt poslat zpět:

  1. Nabízíme 30denní zásady vrácení zboží. Pokud od nákupu uplynulo 30 dní, bohužel vám nemůžeme nabídnout vrácení peněz ani výměnu.
  2. Abyste měli nárok na vrácení, musí být vaše položka nepoužitá a ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi. Musí být také v původním obalu. K produktu musí být připojeny všechny štítky a štítky.
  3. K dokončení vrácení požadujeme potvrzení nebo doklad o nákupu.
  4. Nemůžeme přijmout žádnou položku, která není v původním stavu (není-li dohodnuto), je poškozená nebo chybí součásti z důvodů, které nejsou způsobeny naší chybou, nebo jakoukoli položku, která je vrácena více než 30 dnů po dodání.
  5. Upozorňujeme, že reklamace vadného výrobku bude uznána až po zaslání fotografií poškozeného výrobku na e-mail našeho e-shopu.
  6. Pokud dodaný výrobek odpovídá popisu na stránkách www.jukki.cz, nevykazuje žádnou vadu a reklamace nebyla nahlášena na e-mail našeho e-shopu (zpráva s fotografiemi vady produktu), náklady na vrácení nese zákazník.
  7. Stáhněte si návratový formulář zde
  8. Zašlete prosím svůj balík na tuto adresu:
    Olza Logistic – Jukki.cz
    Lípová 1986,
    737 01 Český Těšín
  9. Jestli byl balík placen jak dobírka, pošlete s vráceným zbožím i IBAN Vašeho konta spolu s vráceném zboží.